Älskade SJ!

Då var min tid på Rework the world över. Känner mig full av energi och idéer, men samtigigt utmattad av allt som hänt. Proppat schema och nu... Såg fram mot min hemresa. 15 timmar på tåg, en perfekt tid för reflektion, meditation och återhämtning. Men icke!

En allvarlig tågolycka i Stockholm har lett till kraftiga förseningar i all tågtraffik. Ett tåg som skulle avgått från Stockholm vid 18-tiden lämnade just perrongen. Jippi! När vi kom till stationen meddelade dem genast att tåget skulle bli 45 minuter sent, och snabbt las yterligare 30 minuter på det.

Det sägs att tåget ska gå härifrån om 7 minuter så nu passerade precis ett hav av resinärer påväg mot perrongen. Jag sitter kvar. Litar på SJs förseningar. Det kommer mera!

Hörs snart. Måste vila hjärnan lite. Stressad av allt som händer och hänt. Behöver tid att andas nu. Om 40 minuter avgår mitt nattåg mot Vännäs. Får se var jag sover i natt. Spännande!

Segt när jag kunde stannat med Karl, Sophie, Sven och alla andra fantastiska människor som jag tillbringat veckan med. Mer om det sen.

// Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0