Rapport, dag 3 kl. 10.08

Hej!
Det här med att jag ska rapportera har ju gått sådär halvbra. Skyller på pressat schema. Det har helt enkelt varit för mycket häftigt att uppleva. För många inspirerande, häftiga, mäktiga personer att träffa.

I skrivande stund står Maud Olofsson på scen och pratar om att det är i kristid som vi kan samlas för att skapa förändring till en bättre framtid.

Runt 19 tiden kommer jag påbörja min långa resa hem till Åsele igen. Då ska jag ta mig tid att verkligen gå igenom allt jag lärt mig, alla personer jag träffat, allt jag upplevt.

Så håll nyfikheten uppe ett litet tag till. Snart kommer en ordentlig uppdatering värd att läsa!

Tills dess, håll er uppdaterade på www.reworktheworld.org


// Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0