REWORK THE WORLD - dag 1 kl 11.25

Hej hej!
Efter en lååång resa med inställt tåg och 4 byten är jag äntligen framme i Leksand. Just nu befinner jag mig i isockeyhallen där folk allt eftersom rullat in. Föreberedelserna är i full fart. Schemat drar igång runt 16-tiden så för mig är det mingel som gäller. Redan på bussen knöt jag min första kontakt. Anneli Fors är marknadsförare och jobbar här för att rapportera för Leksands kommun. Det kommer garanterat bli en lång och lärorik vecka!

Håller er uppdaterade om vad som händer.

Mitt mål är, förutom att knyta värdefulla kontater, personligen inspireras och utvecklas, att sätta Åsele och vårt projekt på kartan. Wish me luck!


// Josefine

Kommentarer
Postat av: Anna

Fan va nice Josefin! Ni gör en sjukt bra insats, rock on!

Kramar Anna

2010-06-02 @ 13:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0