Restrassel!

Herre min gud!
Bara några timmar kvar nu tills vi far, Finnspång nästa!

Jag som haft någon tanke att kanske jobba som reseledare framöver är i total chock. Aldrig har jag tidigare haft så mycket problem med en resa! Inte ens min tågluff genom europa i tre veckor var såhär besvälig!

Det började kanon. Vi hade folk som ville åka, vi fick kommunen att betala... Sen vände det!

Rätt var det var saknade vi två personer för vår resa, sen en, sen hade vi alla, tills vi igen, då på grund av sjukdom, var en man kort. När detta tillslut löst sig hade priset på tågbiljetterna stigit och dessutom gick de inte att hämta ut som sagts. Det visade sig att biljetterna skulle skickas på posten tillsammans med fakturan, men inte hade det kommit någon faktura...

För en stund se, bara några timmar innan vi skall fara, fick vi veta att biljetterna skickats till min adress i stockholm, tillsammans med fakturan. I panik fick vi tillslut hjälp att få till det hela, tusen tack till Annika på SJ!!, så nu är allt som det ska. Peppar peppar!

Finnspång nästa!

Kram kram / Josefine Gillver


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0