Hejsan! :D

Hejsan alla ni som hittat hit! :)

Det kasnke har varit lite tyst här på bloggen men vi i Åseles Unga har börjat göra lite saker :)

T ex så har vi börjat med projekt pimpa UG :)

Och vi har snart sparkat igång en teatergrupp :)

Och vi har bestämmt en bloggerska :)

Det är jag, Linnéa Bäckström och jag är för övrigt kassör i Åseles Unga :)

Och vi kommer så småning om att ha en kick off (vi visar att vi riktigt drar igång) men innan dess ska vi göra lite saker (teatergruppen och en massa annat).

Nästa vecka ska vi (jag, Markus Bäck, Emma Hellgren och Silvan Koc) hålla en informationsdag på skolan för årskurs 9-7 :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Sjukt härligt!

Vill höra allt om teatergruppens framgångar!

Sen vill jag också tipsa er om att tipsa elevrådet på skolan att anmäla sig till Elevturnén. (www.elevturnen.se) Kan vara bra för er verksamhet också!! I samband med den, första veckan i december, planerar jag att komma och hälsa på! Ser fram emot att träffa er igen! Puss & Kram / Josefine Gillver

2010-10-05 @ 12:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0